Kızlar bebeğim sarılık oldu ilk günler de sonra meme artı mama gittik 16 günlük old. Kilosu iyiydi ben tek anne sütü verdim haftada 300 gram almıştı çişi kakası iyiydi. Sonra tekrar sarılığı yükseldi 11,6 olmuş. Sonra tekrar mama ile meme verdik hafta da 200 gram aldı şuan tam bir aylık sarılığı 7,6 ya düşmüş doktor 200 gram aldığı için mama ile meme devam dedi. Ancak sütüm geliyor herkes iyi yeter diyor ben de anlıyorum artık ancak tekrar yükselir mi sadece anne sütü versem. Sizce ne yapmalıyım tekrar çıkar mı sarılığı kızım 3 saat uyusa acaba yetmedi mi sarılığı mı arttı diye endişe ediyorum ne olur bana akıl verin