Kuzeymiram Kizlar geçen kurbandan buzlukta et var simdi pisirsem birsey olurmu acaba iki kisi oldugumuz icin bitmedi fazla yemedik yani
ilyestaa Bizde iki kişiyiz çok et seven bı çiftte değiliz en fazla 5-6 yemeklik ayırıyorum kurbanda gerisini dağıtıyoruz o yüzden 2 aya etin e si kalmıyor 🙄
Kuzeymiram ilyestaa biz kesmiyoruz bize kaynanam. Veriyorda ben eti cok seviyorum ama cok az yapiyorum ondan dolayi bitmedi bide hamielelik falan derken