17 aylık oğluşumu emzikten ayırmak istiyorum artık gece emzik düşünce uyanıyor. Şak diye emziğin bir tarafını kessem nasıl olur? Diğer emziği yırtmış ağzına alıp çıkarıyor tuhaf geliyor. Böyle olunca diğernide kendim keseyim sevmez atar ağzından gibi düşündüm