Akşam günlük pastörize sütten kavanozlara yoğurt mayaladım beze sardım 3 saat beklettim akşam 12 olunca da yatacaktım baktım tutmamış hala sallanıyor süt buzdolabına koydum bu dedim nasıl olsa dolapta tutar şimdi bir baktım tutmamış ne yapıcam şimdi çöp mü oldu süt ?