Bende bellonadan benzer biseyi yaşadım. Bir buçuk senelik evliyim, çok beğenerek vitrinde gördüğümüz koltuk modeli sipariş verdik, aynı renk aynı kumaş olsun dedik. Eşimde bende çalıştığımız için çok fark etmemiştik koltuklar geldiği günden beri sungersiz gibi iskeleti batıyor, iskeletinden ses çıkartıyor çok hafif bildiğiniz oturup kalkarken kayıyor. Kumaşı sorunlu. Gebelikten dolayı izne çıktığımda servis çağırdım iade almadılar üstelik verdikleri cevap bu en ucuz(?) ürünümüz olduğu için böyle sorun yaşıyorsunuz. iki sene önce 7.500 TL ye aldik o zamanlar öze yapim chester koltuk takımı+ masa sandalye takımını 6300 e yaptırmıştı ablam ve görümcem. Sonuç olarak servisten gelen ürünlerin süngerleri yamuk doldurmuşlar iskeleti sözde yaptılar hala aynı ses ve kayma sorunu var. Kumaşı da benden kaynaklı sorun olduğunu söylediler. bende tüketici heyetine verdim iki ay olacak haber bekliyorum umarım iade alırlar.