eksi_elma Zinco gaz damlası kullanan ve faydasını gören var mı? Üzerinde 3 -10 yaş arası yazıyor ama eczacı dozunu düşürerek kullanın bitkisel zaten demiş ama tereddüt ettim yine de..
2bebeannesiii eksi_elma Ben kullandım kızım 3 aylıktı sanırım başladığımda ve çok faydasını gördüm ama 18 günlükken kullanılır mı bilmiyorum . Emziriyosanız eğer kimyon çayı demleyip için onunda çok faydası oluyo .
Emelli eksi_elma iki oğluma da kullandım çok faydasını gördüm. Çok marka denedim ama bize faydalı olan zinco oldu.
Duyguturan Benim bebeğim 1.5 aylık 1 aydır kullanıyorum hemen hemen eczacı yenidoğan bebeklerin bile kullandığını söyledi alırken onlar tavsiye etti zaten bitkisel olduğu için de Zararı yok dedi işe de yaradı ben memnun kaldım