Merhaba sevgili anneler 8günlük bebeğim var anne olmak harika bi duyguymuş ama sanki yapamıycakmısım gibi geliyo tecrübesiz olduğumdan ya bakamAssam diye çok endişeleniyorum ağlayınca çok telaş yapıyorum annem yanımda ama o gidince napıcaö diye düşünüp duruyorum benim gibi olan varmı bide meme reddi yaşıyoruz ilk günler sütüm az geldiği için biberonla vermiştim şimdi gögüsümün sadece birni emiyo ötekini de kabullendirmeye çalışıyorum bana çok alışsın istiyorum bugün göbeği düştü sizin bebeklerle bir gününüz nasıl geçiyor uyuyup uyanıdıktan sonra direk emziriyormusunuz gelin dertleselim