Geçen post açtım bu parfüm hakkında kızlar yorumumu merak edenler vardı gerçekten kokusu dedikleri kadar büyüleyici mi bukadar abartılan nedir diye. Çok dürüst bir şekilde diyorum asla fiyatına değmeyen bir parfüm. Kötü değil kullanılır ama daha uygun fiyata çok daha güzel parfümler var yani benim gibi anlık gaza gelip de almayın. Kokusu çikolata baharat karışımı bir koku daha çok kışa uygun. Ve bence 30yaş üstü kullanması gereken bi parfüm. Yani boşuna abartmışlar, kalıcılığı hakkında birşey diyemeyeceğim daha yeni sıktım. Kötü bir kokusu yok ama dediğim gibi alınmasa da olur.
