Minikusalya Bebeğim 42 günlük emziremiyorum çünkü sütüm yok mama veriyorum 90cc ama sanki yetmeyeye basladı araştırdıgımdada 2 aylıkken 120 cc verin diyor sizce ne yapayım mama veren anneler siz nasıl yapmıştınız?
Ness23 Ben sutüm az olduguniçin dogdugundan beri mama verıyorum süt ile beraber ilk zamanlar 30cc verıyordum sonra kademeli 60sonra yukseldi.Suan 4 aylık 120 yada 140 içiyor max