A101’e part time iş başvurusu yaptım görüşmeye çağırdılar büyük ihtimalle alacaklar. Bebeğime yarım gün kayınvalidem bakacak ama bebeğim 10 aylık, ayrılık kaygısının zirvede olduğu zamanlar. Ben kapıdan çıkar çıkmaz çığlığı basıyor artık vs. Maddi olarak çok sıkışık haldeyiz, evimizden de çıkacağız kiralar fırlamış yani çalışmak zorundayım ama bir yandan da kızımı düşünüyorum. Memede sakinleşen bir bebek yani çok düşkün, bir de normalde benden başkasını pek görmediği için şimdiye kadar bana aşırı bağlı büyüdü. Ne yapsam bilemiyorum.