Selam kızlar🌺 sizce yoğurt yapma makinesi gerekli mi? Küçük kavanozlarda yapıldığı için süt hemen soğur yoğurt tutmaz gibi geliyor malum sıcak durması lazım. Sizler nasıl yapıyorsunuz? Bir de maya olarak probiyotik maya mı yoksa doğal bir yoğurt mu kullandınız. Köy yoğurdundan yapsam olur mu yoksa activa filan mı?