Sahrabalam Aşırı biber düşkünüyüm çarliston yada şu ince kış biber dediğimizden tatlı yerim ama acı yemem sabah akşam yaklaşık birer kilo yerim az önce saydım tam 17 tane yemişim kahvaltıda bir bu kadar da akşam yıyorum zararlımı acaba durduramıyorum kendımı
cankuzularim Sahrabalam kahvaltıda bari yeme ac karnına mideyi delen😅 kiz tuvalette nabion o kadar biber yenirmi😅😅
cankuzularim Sahrabalam Kahvaltıda tüketilen biber hem iştah açar hem enerji verir. Senden sonra araştıriyim dedim ve bunu okuyunca ben şok 😅
ikicocukcokcocuk Sahrabalam kahvaltı da yenilen biber iştah açar diye biliyorum açtıgı için bu kadar fazla yiyorsunuz kan yapar diye de duydum😂
pandemibebegi Sahrabalam Ay o kıl bibere ben de taktım bu aralar ye ye doymuyorum demekki bağımlılık yapıyor. Canm çekti bak yine
Sahrabalam pandemibebegi gerçekten dün iki kilo aldım bitti akşam yedim birde kahvaltıda yedim bitmiş 🤷🏼♀️