Elifalikalp bende neler neler yaptım humana nın gece çayını içtim kendim rezene çayını içtim ama asla fayda etmedi dedim sabret geçecek 3.bebeğim olur kendisi her akşam yıkadım masajlar yaptım probiyotik kullandım gaz damlası kullandım sureler açtım kolik bebek müzikleri açtım psikologların önerdiği ninniler neler neler şükür şuan 5 aylık ve daha iyi zamanla azalıyo ama tabiki çektiklerimiz kalıyo