Arkadaşlar merhaba eşim anneler gününde bana saglıklı beslenmemiz için airfryer aldı bende çok istiyordum bebegimiz de ek gıdaya geçtiği için şimdi ise neler yapacağımı bilemiyorum önerisi olan var mı acaba şunu yap çok güzel oluyor dediğiniz derecesi hangi ayarda ne pişiriyorsunuz şimdiden teşekkür ediyorum 💋🥰🧿