nazlimom_ Zaten gazlı şimdide sancısı başladi kan değerlerim cok düşük cıktı doktorda sabah akşam iç dedi bebeğede etkilermi emziriyorum
Pol34 nazlimom_ ben de içmiştim, kan değerinin düşük olması sütün az olmasına bile neden oluyor demişti. Kabızlık olmadı hiç
Lylasl Bende kullanıyorum kabız olmadı çok şükür bebeğim, bebeğiniz gazlıysa anasonla kimyonu karıştırıp günde iki çay kaşığı bebeğinize içirin mükemmel etkili, doktorumuz önermişti