Kızlar Allah aşkına bi yol gösterin bi öneride bulunun🙁
eski hesabıma tekrar giremedim şifremi hatırlayamadım yeniden açtım o yüzden önce onu bi belirtiyim.
Şimdi asıl meseleye gelelim 11 buçuk aylık oğlum asla ama asla durmuyor sürekli mızmız derdini anlayamıyorum uyanır uyanmaz başlıyor mızlamaya yemek yemiyor geri çıkarıyor , kendi kendine oynamıyor eskiden yine oynardı 15-20 dk oyuncaklarıyla şimdi yanında değilsem asla oynamıyor emeklemiyor yürümek istiyor ve desteksiz anca 2-3 adım atabiliyor o yüzden sürekli bana sen yürüt diye elimden tutuyor resmen gün boyu yürütüyorum eee ara öğün saati geliyo ortada ara öğün yok yemek saati geliyor yemek yok. Konuşuyorum annecim yemek yemen için yapmam lazım biraz kendi oynayabilir misin deyip mama sandalyesini koyuyorum daha doğrusu koyamıyorum çünkü basıyo çığlığı oturmak istemiyorum diye Allah aşkına bi akıl verin napsam düzelir geçici deyin nolur yoksa kafayı yicem😭😭😭