Anneler merhaba ben scooter aldım plastk 4 tekrrlekten aldıgımda 90 liraydı ama normal demirli scooter istiyorum seneye binsin diye rookie marka falan en uygun trendyolda var suan 280 liraya alıpta koymak istiyorum cünkü fiyatlar ucuyor aldgm plastik scooter bile 160 falan olmus o kadar paraya degmez bence o scooter haksz mym alıpta koymak konusunda sice fiyatlar düser mi sonra ümidiniz varmı