Veragillerden Kızımla bizim şarkımız bu. Ben bu şarkıyı ona hep söylerim, her seferinde aynı yerde güler. 😍 Seni seviyoruz canım kızım. Ömründen neşe eksilmesin… Haydi siz de bebeğinizle en çok dinlediğiniz, dinlerken onu düşündüğünüz şarkıyı bırakın buraya. 🌸
MinikPrensesannesii Veragillerden Bizimde bu ismi Ülkü umay çok seviyo bu şarkıyı 2 senedir dinliyo 😂😂😂
Veragillerden MinikPrensesannesii Ayyy bir kızım daha olursa Umay koymak istiyoruz eşimle, çok severiz biz de bunu 😍
MinikPrensesannesii Veragillerden evet biz on sene önce sevgiliyken bulmuştuk çocuklarımızın isimlerini erkek olursa eşim yavuz selim ben ömer buğra demiştim yavuz buğra koyduk kız netti Ülkü umay oldu 😂