Merhabalar kızım bu ayın 21 inde 7.ayını dolduruyor ama şu son bir haftadır ne gecemiz ne gündüzümüz belli değil bundan önce de çok iyi değildi ama bu son bir haftadır aşırı kötüyüz gece çığlıklar bağırmalar ağlamalar artık bende uykusuzluktan berbat haldeyim çünkü doğduğundan beri bir düzenim olmadı şimdi ne gündüz ne gece zapt edemiyorum sürekli ağlama bağırma mutsuz bir bebek ne yapabilirim lütfen yardım edin