Bensuuu1 Evet bir yandan çok zor oluyor ama bir yandan göz açıp kapayıncaya kadar büyüyor bir bakmışsın kucağına oturtamayacaksın bile. Ben asla geri durmadım bu konuda. Çok alışkın bir bebek olmamasına rağmen kendi oyunundan sıkılınca vs hep kucağımda evi dolaşırım. Kucağımda hep sarılırım. Kucağımda da uyutuyorum bazen kendi uyur. Tadını çıkarmak lazım ❣️