anakzusu Hava şartları kötü olmadığı sürece evde çamaşır kurutmam hem görüntüsü hoşuma gitmiyor hemde evde sağlıklı bulmuyorum. Ben balkonda kuruturum yine de mis gibi kokar eşim iş kıyafetlerini giydiginde bile hep söyler kokusu gitmiyor diye yumos kullanıyorum yumuşatıcı olarak gerçekten çok kalıcı kokusu , Omo kullanıyorum deterjan olarak 🤗