Annişler bebeğim bugün 36 günlük. Çok şükür zor bir bebek değil uykusu düzenli ağlaması falan yok sadece kucak aşığı onuda normal buluyorum. Yalnız ben hiç iyi hissetmiyorum sürekli yorgunum bazen kolum bacağım tutmuyor eşim sağolsun çok yardımcı olur işten gelince bebekle ilgilenir gerekirse gecede bakar ama ben bir türlü toplayamadım kendimi hep yorgun hissediyorum acaba neden olur bi kan değerlerime mi baktrsam