1yaş 4ay 5gunluk bebeğim var ve en gıdaya başladığımdan beri aşırı iştahsızlık yaşıyoruz. Kan tahlilleri normal geldi. Ben mi güzel yemek yapamıyorum bilmiyorum.
Argivit kullanıyorum hiç etki etmedi argivit surup kullanan var mı nasil uyguluyorsunuz acaba ?