esratakanghn16 biraz uzun olacak şimdiden hakkınızı helal edin :) bir oğlum var şuan 2,5 yaşında 19. Ayına kadar ne yaptıysak ne denediysek olmadı gece gündüz hiç uyumazdı bizi perişan ettiği gibi kendi de perişan oluyordu alt üst komşum gördüklerinde canım sana çok üzülüyorum sürekli ağlıyor nasıl dayanıyorsun filan diyorlardı yüksek ihtimal onları da rahatsız ediyorduk 🤦♀️ Benim oğlumun uykuya geçiş problemi vardı uyusa kesintisiz uyurdu o yüzden doktorum bir deneyim dedi ve ilacı verdi biz o ilaçla bir uyku düzeni oluşturmayı başardık ve bıraktık çok şükür oğluma iyi gelmişti çünkü biz çok çaresizdik herkesin kullanıp kullanmamak kendi tercihi ben sadece tecrübemi paylaştım. Şuan 12 aylık bir kızım hiç ama hiç uymuyor doktorumuz ona da verdi bu ilacı ama onda hiç bir etkisi olmadı o yüzden bıraktıktık. Şimdi başka bir ilaç verdi iştah açıcı özeliği de olan (zayıf bir bebek çünkü) bir kaç hekime daha danışıp onu kullnanacağım şuan için kafam biraz karışık ama dediğim gibi herkes bebeği için en iyisini bilir. Doktorumuz şuan çocuklar için yemek içmek kadar önemli olan şey uyku ve saat 10-2 arasını kesinlikle uykuda geçirmesi lazım dedi yani bu şartlarda neyapabiliriz bilmiyorum 😑