Gamzetsn Kızlar kızım 11 aylık 2 gündür saat 10na kadar uyuyor ben kaldırıyorum bıraksam uyur akşam 8 buçuk 9a doğru uyuyor sabah 10na kadar normal mi bu eskiden en geç 9da uyanırdı sizin çocuklar ne durumda ?
ondabundasundadir Gamzetsn benimki de 11 aylık olacak fazla uyuyor son günlerde gelişimsel bir durum mu acaba uykuya mı ihtiyaçları var bende şaşırdım valla. 8 e doğru kalktı 10 olmadan hemen uyudu normalde zor uyurdu 😯
Gamzetsn EmirMom Yok değil çok şükür ama fazla değilmi ya 10da uyanıyor 1de geri yatıyor 1 buçuk saat 😂
ondabundasundadir Gamzetsn valla değişikler ya benimki Fe çok uykusuz bi çocuktu ondan şaşırıyorum maşallah ama uyusunlar sağlıkları olsun fa önemli değil