Kızlar geçen cuma günü akşam üstü oğlum ateşlendi cumartesi sabah isal bir şekilde uyandık hemen doktora gittik gaita testleri temiz çıktı çok şükür. Doktor entero germina verdi pazar günü iki kere yaptı aman iyi derken pazartesiden beri günde 5 kere kaka yapıyor ve gaz çıkarıyor sürekli , gürültülü yapıyor bazen iki bezi azicik oluyor. Normal mi ne zaman düzelir yani 5 çok değil mi ayrica en arka azı dişi de acayip beyazlamış ondan kaynaklı olabilir mi😟 bu arada haziranın 2 sinde 2 yaşında olacak .