Kızlar normalde geçen hafta adet ol ma gerekiyordu ancak 2 gün gecikti normal Bi şekilde kırmızı Bi giriş yaptı biraz sonra lekelendim şimdi de gelmiyor lekeli gibi ama ay ız amanda yasmin doğum ko trol hapı kullanıyorum başına gelen var mı acaba ne yapmam lazım bilemedim ay ı zam da son 1 haftadır antibiyorık kullandım vertigo ilacı ve ağrı kesici bu lardan olabilir mi acaba