Msssmy Kızlar kızımın gözünün altında böyle bir şey çıktı önce minicikti sivilce sandım sonra biraz böyle büyüdü bilgisi olan var mı ?
Deletedmom_71 Msssmy benm geçmemişti 14 yaşındayken aldirmistim 2 tane vardı goz kenarımda sonrw geçti bidaha çıktı onu da aldırdım simdilik yok bsska ama bebeklerde geçer gibi
Babykaraniko Yağ bezesi gibi görünüyor zamanla geçer genelde sıcak havalarda daha çok çıkar yüzünü ılık suyla ve sabunuyla günde 3kere yıkayın tampon şeklinde kurulayın doktor önerisiyle antibiyotik kullanabilirsiniz