Merhaba, 7 aylık bebeğimin TSH değeri normalde olması gereken referans aralığındaki üst sınırda ama TSH değerinin üst sınıra bile yakın olmaması gerekiyor beyin gelişimi vs her açıdan çok önemli bir değer. Dün kan verdik sonucun bugün çıkacağı söylenmişti az önce e nabızdan baktım da gördüm sonucu. Doktora daha getiremedim iş yerindeyim şuan. Yaşadığım şehirde çocuk endokrinoloji bölümü yok zaten. Böyle bir sorun ile karşılaşanlar nasıl bir yol izlediler tedavi için vs tecrübesi olanlardan bilgi alabilir miyim sabah sabah moralim bozuldu..