Kızlar selam.. Ek gıdaya başladık tadım yapıyoruz. Merak ettiğim şu ki tadımlar bitince öğünler nasıl olacak? Benim bebeğim anne sütü alıyor. Yine de kaşık maması vermeli miyim mesela? Diyelim ki sabah kahvaltı, öğlen çorba, ara öğün yoğurt ve akşam da kaşık maması mı vermeliyim? Nasıl yapıyorsunuz öğünleri ve kaşık maması gerekli mi aydınlatır mısınız 🥰