17 günlük bebeğim var hipp kullanıyoruz hiç bir gaz sorunu kabızlık sorunu yaşamadık ama hemen acıkıyor vermezsek ağlıyor napçamızı şaşırdık saate bir 30 cc içiyor nerdeyse ama yok hala istediği bile oluyor siz hangi mamayı kullanıyorsunuz değiştirmek istiyorum ama gaz yapar diye korkuyorum hipp in acıktırma sorunu olmasa çok memnundum aslında. şuan ne kullancağımı bilmiyorum öneriniz varsa yazarmısınız ?