Egeniinannesiii Yazaksami ben kullanıyorum bebeğime de arada veriyorum genelde hazır su kullanıyorum oğluma. Surahiden çok memnunum
Longingg Yazaksami filtresi aşırı pahalılanmış annem kullanıyor memnun, çocuğuma veriyorum su annemdeyken
eceunverkanra Yazaksami Ben kullaniyorum memnunum da ama icme suyu olarak degil de yemeklere, cay ve kahve icin kullaniyorum direkt icme suyu olarak icmeye cesaret edemedim ama tadi ve icimi baya guzel☺️ Duzenli filtre degisimi yaptiginiz muddetce de guvenilir