Kızlar kizim 26 aylik sütten kestim bir hafta oluyor bu arada ilaç kullandım tarlusal. İlaç bitti ben adet olamadım. Kizim da hem hasta hem dün ve bugün çok sıkıştırıyor. Tekrar emzirsem mi diye düşünmeye başladım açıkçası. Doktora yazdım görmedi henüz sizlere de danışmak istedim.