Omrumkrkmz Kızlar bebegım 3 ay 13 günlük gaz damlası hala veriyorum gazlı bi bebegım var tam çıkaramıyor zorlanıyo siz ne kadar süre verdiniz ??
Masalingonunannesi Omrumkrkmz gazi devam ediyorsa kesmeyin mahvolursunuz bnde ayni hatayi yaptim kestik dünyam karardi zaten cok surmuyor belki 2 aya kalmadan gaz olayiniz bitecek ve o zmn kesersiniz
Xulya02 Omrumkrkmz 3 aydan sonra birkaç gün bırakıp denedim rahatsız oluyordu. Biraz daha kullandı 3.5 aylıkken bıraktı.
Sedaalya 2 aylıkken bıraktık. Bacaklarını artık kendi çekip bırakabiliyor uzun süreli kullanmamak gerekiyormuş doktorumuz öyle söylemişti
Annekokusu- Omrumkrkmz bebeğin ne zaman hareketlendiğini hissedersen bırakmalısın kendiliğinden çıkartıyor gazını ben 4 üncü ayında bıraktım mesela
Omrumkrkmz Annekokusu- hareketli bi bebek zaten masallah ☺️ Kendı de cıkarıyo aslınds bazen ama zorlanıyor
familymedicine Aniden bırakmayın öncelikle damla sayısını azaltın.( 1 hafta böyle) Daha sonra 3 kez veriyorsanız 2 ye düşürün. 2 ise 1 e düşürün. ( 1 hafta da böyle devam edin) daha sonra kesmeyi deneyebilirsiniz. Hareketliyse çıkarabilir artık
MinnakPanda 5 ay olduk. Hala gazimiz var hiç bir damla da işe yaramıyor. İlaç kullanmıyorum artk. Kullanmakta bir kullanmasakta. En azından vücuduna ilaç girmemiş oluyor
Bubenimoykum Omrumkrkmz bende azaltarak bıraktım sonra hiç vermedim zaten kolik dönemi bittiğini belli ediyor bebekler, ama hemen ilk seferde denedim bitti olmadı, belki Bi kaç kez denedim