Elisanurunannesi Yaklaşık 2 Ay önce sezeyan doğum yaptım bazen adet olacakmışım gibi his geliyor sonra geçiyor. Ne zaman olurum acaba hemen olan da varmış böyle birşey yaşayan var mı ya da olmak için bişey yapmak gerekiyor mu
ayseeeasln21 Elisanurunannesi bebeğim 7 ay 20 günlük hala olamadim emzirme sonlana kadar normal diyolar ama bilemiyorum birde kişiden kişiye göre değişiyormuş
Haffuse Ben de sezeryan oldum ama onunla alakali degil, annem de sezeryan oldugi halde 40indan sonra hemen adet olmus… Kizim, 3 ay 11 gunluk ve ben de adet olmadim🥲
Elisanurunannesi Ay ben hemen olurum diye kendimi şartlamışım çöküş yaşadım şimdi ne kadar önemliymiş adet olmak şimdi daha iyi anlıyorum 1 sene falan olmamak düşünemiyorum bile🤦♀️🤦♀️
Deletedmom27337 Elisanurunannesi ilk 1 yıl olmayabilirsin. Bn kendimi 1 yıl olmam diye hazırlamıştım ama 3. Ay oldum 🥹
Cihangirberna Elisanurunannesi oğlum 6 ay 2 ghnluk hala adet olmadım ve gayet mutluyum alıştım neredeyse 1.5 yıldır adet olmamaya 😀
SGeceC Cihangirberna hele yaz zamanı hiç çekilmiyor bende alıştım oh mis gibi yazı da atlatalim sonra olsun olacaksa😂
SGeceC Elisanurunannesi 6 ay oldu daha olmadım doktorum emzirdigin sürece oladabilirsin olmayadabilirsin ikiside normal demisti