GzdeBade bende bekleyenlerdenim??
sabah çok az kahvaltı tavada yumurta sadece 🙈başka bişe yemiyor oda yeni yeni daha sonra mama uyanınca çorba (yayla şehriye un tarhana tavuk suyu )daha kıymaya geçmedim yatmadan yine mama içtiği çorba miktarına göre tabi akşam yeni yeni sebze vermeye başladım kabak yeşilfasulye bezelye ama ona özel yaptım mı yemiyor normal yemek gibi olunca yiyor 🙈yoğurt ve meyve yemiyor zorlarsam kusuyor yatmadan mama gece içmiyor uyansa bile içmek istemiyor su içiyor böyleyiz biz bazen yanlış öı diye düşünüyorum içim rahat etmiyor bazen de zorlamak istemiyorum zaten alışacak ilerde diyorum uzun oldu biraz neyse fikir beklemedeyim😊