momofmi sanki ben yazmışım. 3 ay 25 günlük bebeğim. Sadece anne sütü alıyor, kilo alımı iyi bizim de her ay 1 kilo aldı doğduğundan beri. Ama gündüz uykumuz neredeyse yok. Geceleri de sık sık uyanıyor. Kucağımda ya da memede uyumak istiyor yatırdığım an 10 dk sonra uyanıyor. Sütüm var, olmasa zaten kilo almaz. Şimdi siz söyleyince düşündüm yetmiyo mu acaba? Aç diye mi uyumuyor yani. İşin kötü tarafı benim kızım biberon da almıyor 😑 sadece meme