Bebegim 5 ay 6 günlük 120 cc veriyorum 1.5 saat sonra acıktım diye ağlıyor asla uyumuyor meme veriyorum doymuyor doyamadığı için bırakmak istemiyor bende mama veriyorum doysun diye ancak 1.5 saat tutuyo . 7 kg . Görümcem kaşık maması önerdi tok tutar diye bu hipp in 4. Aydan itibaren varmış ama ben daha hiç ek gıda vermedim doktora gidiyorum önemsemiyorlar anlamıyorum napacagım ben . Mama mı tok tutmuyor acaba evolvia alıyorum