Merhabalar herkese. Yavrum 3 aylık. Sol göz kapağında hafif bir doğum lekesi var. Yalnız uykuya geçeceği zaman ya da yorgunken sol göz kapağı hafif düşüyor diğerine göre. Gözü daha kısık kalıyor. Var mı başına gelen ilerde düzelir mi kendiliginden. Ya da doktora soran ve bilgi alan var mı? Fikri olan söyleyebilirse mutlu olurum.