Yagizmoms biz 3 aylık olduk 3.aya kadar upraşcam demiştim öyle de yaptım ama olmadı tutmuyor. 2.aydan sonra keyfi yerindeyse sallanan anakucağında aldı ve her seferinde uykuya daldı harika bişe emzik çünkü bizim uyuma problemimiz var.sonra nedense artık hiç almamaya başladı ağzını sımsıkı bi kapatıyo ki sanki zehir veriyoruz😂 ve anakucağında hiç uyumuyor artık durmuyo da. Emzik emen çocuk uslu çocuk olur derdi annem öyleymiş