Merhaba hanımlar, sizinde çevrenizde bebekle alakalı sürekli ne zaman sorusu geliyor mu ? Ne zaman yiyecek ne zaman yürüyecek ne zaman konuşacak ne zaman tuvaletine gidecek ne zaman ayrı uyuyacak ne zaman sayı sayacak ne zaman bay bay yapacak
Ne zaman ne zaman ne zaman ..
dış dünya çok meraklı ve yönlendirmeye bayılıyor .. oysa ki çocuğumuzun ihtiyacı bir noktaya kadar yönlendirilmek olsa da gün sonunda çoğu şeye kendisinin karar vermesi gelecekteki karakterini ve sağlıklı kendine güvenen bir birey olmasını çok etkiliyor o yüzden bu geçiş ve hassas olduğu dönemler bebeğimizin tek ihtiyacı olan koşulsuz (böyle yaparsan seni korurum severim)
şarttsız (böyle davranırsan seni kimse sevmez) kıyaslamasız
(bak bilmem kimin çocuğu neler neler yapıyor sen hala öğrenme) sevmek en en önemli şey her çocuk özeldir çok akıllıdır ve neyi ne zaman yapacağını doğru yönlendirmeyle öğrenir o halde bu “NE ZAMAN”?
Sorusunu hep duymazdan gelip elalemin gazına gelmeyip ortak bir cvp belirteceğiz
O
“Ne zaman,lara
“KENDİSİ İSTEYİNCE”
🤗🤗 evet
kendisi isteyince yapacak …
sevgiler..
güçlü mutlu ve umutlu anneler babalar güçlü mutlu umutlu bebişler 💙🙏🏻🥰