Zehra-Ada Ayda yapılan rota aşısı sonrası bebeğinizde idrar yapamama gibi bir sorun oluştu mu ve nasıl geçti?
Aycaaaaaaa Zehra-Ada bızde yaşamadık rota aşısıyla iglisi oldugunu sanmıyorum bi doktorunuza danışın bnce 🙏🏻