kbra44 kızlar sütümü sagıp dolaba atıyorum onu dısarı cıkarken yanıma alıcam fakat kac saat içinde tuketmeliyim
Aklimdasin kbra44 hemen tüketirseniz daha iyi olur tabii havalar ısındı artık.geçen sene ben sıcak havalarda hastaneye süt götürürken 1 saatlik mesafe vardı buz kalıplarının yanına koyardım bi süre daha hastaneye gidene kadar o sekilde idare ederdim