2626 Doktorumuz A.R mama kullanmamızı tavsiye etti sizler hangi mamayı kullanıp kusma sorununu çözdünüz
Buseozdemir 2626 aptamil ar kullaniyoruz biz. Emzirdigum için sadece gunde 1 defa veriyorum mamadan onu ictigi zanan kusmuyor
Nureliff 2626 merhaba bizde başta Aptamil ar sonra Bebelac Gold ar kullandık ikisinde iyidi 3 aylık olduğunda bıraktık kusma sorunu çözüldü şükür