elifff13 2 yaş 7 ylik kızım rotavirüs. Berbat bir hastalık. Sadece kusma ile ilk gün başladı arkasından ishal.. Sayamadığım kadar gitti tuvalete yetişemedi, su gibi üstü başı, bir yudum suyu dahi kusar oldu gözünü açamıyordu. İki üç kere acile gittik serum takip gönderildi çocuk doktoruna gittiği halde hastane değiştirdim 2 kilo vermiş ayakta duramıyordu resmen. Hiç bir şey de yemiyordu. Hemen yatış verildi Sali gününden beri hastanede yatıyoruz. İlk iki gün hastanede bile gözünü acamayacak haldeydi, sürekli beni isteyen,sürekli tuvalete çıkan. Probiyotik kullanıyoruz ekstra antibiyotik veriliyor, damardan aynı zamanda kusma önleyici ilaç verildi dün kestiler onu.
Sürekli serum takili uyurken uyanıkken Co yavaş bir şekilde daimi sıvı alıyor serumunda da b c vitaminler var.
Bence hastanede yatması gerek. 🤷🏻♀️ Yatmasa ne olurdu halimiz bilemiyorum. Çok fazla ishal ile şu kaybı oluyor, ve sizin azıcık yedirdiginiz içtiği üç beş yudum su ile toplamayacak gecikmeden gidin. Vermiyorsa siz yatış isteyin 2-3 gün