Günaydın anneler.Bebeğim 1 bucuk aylık emziriyorum.2 gündür o kadar yorgunum ki gece emzirmelerine kalkamadım uyuya kalmısım eşimde öyle bişey olur mu ? Tedirginim.Bi de önceden toplam 40 dk emiyordu sımdı 10 15 dkda emiyor memeyi bırakıp uyuyor,bazen uyanıyor iyice yorgunlukdan kafam karıştı