Bayanlar benim kızım 2 ay 27 günlük gün içinde mama + meme ilerliyoruz ama uyuduğunda hiç emmiyor gecede ya bir kere yada sabah 5 e kadar hiç uyanmadıgı oluyor her üç saatte bir uyandırsam mı yoksa uyanmasını beklemeli miyim çok aklıma takılıyor bu konu uyuması güzel birşey ama aç kalıyor aynı zamanda biberonu istemiyor gibi döke döke yiyor