Deletedmom_58 Veragillerden
aynen sizin de dediğiniz gibi her bebek bir olmuyor kimisi erken kimisi geç kimisi çok geç;
benim diğer yazdığım yorumları okursanız anlarsınız nasıl görüşlerimin olduğunu
bebeği çok çok küçük daha bu beklentisini karşılaması için tepki vermemesi çok normal bunu kastetmeye çalıştım, ciddi bişey olsa böyle yorum yapmazdım
hemen bi korumaya geçmeler nedir anlamıyorum gerçekten, geç kaldınız sizin korumanıza ihtiyacı vardı. Gayet rahatlatma içeren bi yorum yaptım ciddiye alınacak bişey olmadığını belirtmek istedim. Allahın izniyle yoktur da inşaAllah. Çok merak edilirse elbette bi doktor görür.. Benim kızımda 1 ay sonra yaşına basacak ama ne emekliyor nede yürüyor. Her bebeğin farklı olduğunu bildiğim için doldurmuyorum kendimi çünkü boyu kilosu yaşıtlarından iri bi bebek ona bağlıyorum. Yazdığım annenin kendi adına yorum yapabileceğini kendini savunabileceğini düşünüyorum, siz onun adına yapmayın isterseniz, saygılar 👍🏻👍🏻👍🏻