Elffycc Herkese hayırlı geceler bebeğim 5 aylık olmak üzere ve göğüs kafesinde bir morarma gördüm daha az önce farkettim bu durumu. Eğer becerebilirsem resim yükleyeceğim böyle birşey başına gelen var mı randevu alıp hastaneye götüreceğim fakat kafama çok takıldı şuan. İnternette de pek detaylı birşey bulamadım. https://www.hizliresim.com/124gt6a
Annesiballisiii Elffycc Yani çok ciddi bir şey olduğunu ben sanmıyorum ama belli de olmaz üstte kalsın postun
Tumego Elffycc annelik bizi çok paronayaklaştırdı içe doğru çökük ya hepimizin öyle bence ondan gölge gibi aynı bence bişey yok bu kadar kafana takma çünkü yaşıyamıyacak hale geliyoruz
Elffycc Annesiballisiii Evet kendi paranoyamda olabilir inşallah ciddi birşey değildir teşekkür ederim saolun
Elffycc Tumego ya gerçekten artık psikolojik destek almayı düşünüyorum neden böyle oluyorum bilmiyorum ama tek değilim sanırım 😣 doktora götürüp normal kelimesini duymayınca rahat etmeyeceğim galiba
Tumego Elffycc ben alıyorum canım 2 buçuk yaşında oğlum paranoyak düşüncelerden kurtulamadım bir ay oldu ilaca başladım 6 ay devam etcem suan kendimi iyi hissediyorum
Elffycc Tumego yaa gerçekten mi 😣 tek ben kendime böyle eziyet ediyorum sanıyordum bende öyle yapacağım büyük ihtimalle çünkü dediğiniz gibi yaşayamaz hale geldik artık Allah yardımcımız olsun ne diyeyim
Elffycc Eylem1301 ben doktora gittiğimde o morluk geçmişti bi problem de yaşamadım sonrasında. Bebeğiniz küçükse vücudun bazi yerlerinde morarmalar olabiliyo oğlum suan 10 aylik oldu artık eskisi kadar morluk olmuyor kalcasinda göğsünde falan.