Malesef biz de 2 ay kadar once yasadik ayni seyleri. Uyku regresyonu imis. Onceden kullandigimiz hicbir uyutma yontemini kabul etmedi. Inanilmaz uykusu oldugu halde uyumadi, uyumadikca daha huysuzlandi, her uykuya geciste ciglik cigliga agladi falan derken kabus gibi 1 hafta gecirdik. Geciyor cok sukur 🙏🏻 kimi bebekler daha uzun surede atlatsalar da buyuk cogunluk 1 hafta 10 gun gibi surede normale donuyormus ☺️